بهشهر، هدف جدید سرمایه‌گذاری شرکت توسعه گردشگری ایران

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری با نماینده مجلس و مدیران بهشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، به منظور سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های گردشگری در شهرستان بهشهر جلسه‌ای با حضور علی همتی مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران و مدیران وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی،شهردار، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و اعضای شورای شهر بهشهر در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

میرزایی با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه گردشگری از جمله عباس آباد، میانکاله، کاخ صفی آباد و موزه باستان شناسی گوهر تپه است، گفت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت ها ارزش افزوده و اشتغالزایی را افزایش داد.

او خاطرنشان کرد: شرکت توسعه با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی خود می‌تواند در مطالعه، پتانسیل‌یابی، تامین منابع مالی و اجرای پروژه‌های گردشگری در این شهر نقش مؤثری ایفا کند.

علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست گفت: شرکت توسعه گردشگری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گردشگری در کشور، آماده همکاری در زمینه توسعه طرح‌های گردشگری در شهرستان بهشهر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha