بررسی ۵ پرونده در کمیسیون فنی مراکز اقامتی استان گلستان

جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون فنی مراکز اقامتی استان در سال جاری و بررسی ۵ پرونده در این کمیسیون خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری چهارشنبه شش دی‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در این جلسه کمیسیون فنی مراکز اقامتی استان گلستان مجوز فعالیت دو اقامتگاه بوم‌گردی کشتار و نارسیس به‌صورت دائمی لغو شد.

رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری گلستان افزود: در این جلسه اقامتگاه بوم‌گردی برف‌چال تا اطلاع ثانوی پلمپ شد و همچنین فعالیت مهمان‌پذیرهای فردوسی شهرستان‌های گنبد و گالیکش به مدت دو ماه به حالت تعلیق درآمده است. ضمناً واحدهایی که به حالت تعلیق درآمده در صورت رفع نواقص اعلام‌شده می‌توانند نسبت به درخواست رفع تعلیق اقدام کنند.

او در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به هریک از واحدهای گردشگری استان گلستان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ یا به‌صورت حضوری و مکتوب به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع)، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌منظور رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha