تهیه ۳۲ تابلوی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: برای راهنمایی شهروندان و گردشگران در سطح استان مرکزی، ۳۲ عدد تابلو راهنمای نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی تهیه و عملیات نصب، آغاز شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی گفت: مقدمات تهیه و ساخت این تابلوها توسط این اداره‌کل صورت گرفته است و در محورهای ساوه - همدان، ساوه - تهران و ساوه - بوئین زهرا و دلیجان - اصفهان، دلیجان - سلفچگان و محور اراک - سلفچگان نصب شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس های بهداشتی در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی متناسب با سراسر کشور در استان نیز در حال انجام است.

فرخی بیان کرد: همچنین نقاط مختلفی برای احداث سرویس‌های بهداشتی توسط این اداره‌کل شناسایی‌شده که با همکاری اداره کل راهداری استان در قالب طرح‌های گردشگری با اولویت سرویس بهداشتی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

او گفت: مسافران می‌توانند هرگونه مشکل در سرویس‌های بهداشتی را با شماره ۰۹۶۲۹ در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha