کمیسیون فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر استان مرکزی برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از نشست کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی امروز سه‌شنبه ۶ دیماه ۱۴۰۲ گفت: کمیسیون فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی، با حضور رئیس اداره حراست، کارشناس نظارت بر دفاتر استان، کارشناس اداره حقوقی، مسئول انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و یک عضو مدعو از دفاتر و با حضور شاکیان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی بیان کرد:  بر اساس قرارداد منعقده و بررسی‌های بدست آمده در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، لازم است ایفای حق و حقوق مسافران و اجرای صحیح تعهدات خدماتی در دستور کار کمیته بدوی قرار گیرد.

فرخی افزود: جلسه رسیدگی به شکایت‌های گردشگران از تورهای گردشگری با حضور اعضای کمیته فنی و دعوت از دو طرف شکایت به صورت مستمر در اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان برگزار می‌شود و ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش آمده در سفر نسبت به صدور رای اقدام می شود.

او گفت: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سازمان‌دهی دفاتر خدماتی ذیربط و نظارت بر عملکرد صحیح این دفاتر در کنار القای حس امنیت به گردشگران و اجرای هرچه بهتر مسئولیت‌ها، نقش اساسی در نهشتن خاطرات خوب در ذهن مسافران و گردشگران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha