حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: سردار شهید سید رضی از مفاخر استان و بخشی از هویت استان زنجان است و یکشنبه ۱۰ دی ماه حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناسی استان خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ابوالفضل رفیعی ظهر روز ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سید رضی موسوی و گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور مسئولین استانی گفت: حسینیه اعظم زنجان از اماکن مذهبی شیعیان است که در جنوب شهر زنجان واقع گشته‌است. قدمت این مکان به حدود یک قرن پیش می‌رسد. حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناسی استان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در زنجان اشاره کرد و افزود: باتوجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ماست..

رفیعی همچنین به نامگذاری محور شرقی پادگان زنجان به نام شهید سید رضی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این اقدام به موقع نشان از ارادت پایتخت‌نشینان شور و شعور حسینی به شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که آحاد مختلف مردم در این مراسم مشارکت حداکثری داشته باشند و در کنار تبلیغات و فضاسازی شهرها و روستاها، نسبت به معرفی خدمات ارزنده این شهید عزیز برای نسل جوان اهتمام شود.

او همچنین با اشاره به اهمیت سالروز یوم الله ۹ دی گفت: در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی مردم و حضور مردمی در اولویت باشد و علاوه بر برگزاری مراسم در نقاط مختلف استان، در مدارس و دانشگاه‌ها فلسفه این روز برای نسل جوان تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: تجلیل از حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت موجب تقویت ترویج تفکر و مکتب حاج‌قاسم خواهد شد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و گروه های مردمی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha