تور آشناسازی گردشگری سلامت در استان اردبیل برگزار شد

معان گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری تور اینفو دو روزه برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری داخلی و خارجی در حاشیه نخستین سمینار گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۷ دی ماه ۱۴۰۲ گفت: در حاشیه نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، تور آشناسازی با حضور فعالان حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری داخلی و خارجی به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد.

معان گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در این تور آشناسازی حاضران با تاسیسات گردشگری سلامت از جمله بیمارستان‌های IPD، آبدرمانی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری استان آشنا شدند.

او تاکید کرد: معرفی خدمات بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل برای گردشگران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بازدید از مجموعه‌‎های آب درمانی سرعین، نیر و سردابه از جمله برنامه‌های اجرا شده در این تور آشناسازی بود.

نجارقابل ادامه داد: گردشگری سلامت یکی از مزیت‌های صنعت گردشگری استان اردبیل است که برگزاری تورهای آشناسازی و برنامه‌های مختلف مثل سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی استان اردبیل فرصتی برای معرفی این ظرفیت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha