نمایشگاه گردشگری شیراز می‌تواند محل اجتماع همه حوزه‌های مختلف گردشگری باشد

مدیرکل راه‌آهن فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز تأکید کرد: این نمایشگاه تأثیر به سزایی در معرفی جاذبه‌ها و خدمات و همچنین توسعه گردشگری استان فارس دارد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مهرداد انصاری با حضور در دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بیان کرد: نمایشگاه می‌تواند محل اجتماع همه حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

او ادامه داد: کار بزرگی است که از فعالان گردشگری تأثیرگذار کشورهای دیگر در این نمایشگاه دعوت‌ شده، چراکه ضمن استفاده از نظرات و تجربیات آن‌ها، برنامه‌های طرفین ارائه می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن فارس خاطرنشان کرد: بخشی از کار ما در حمل‌ونقل ریلی در حوزه گردشگری این‌گونه است که نیاز به همکاری استان‌های هم‌جوار داریم، چون معتقدیم گردشگری وقتی می‌خواهد در مثلث طلایی سیر کند، باید این موضوع از قبل پوشش داده‌ شده باشد.

انصاری بابیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس جایی است که می‌توان این ظرفیت را ارائه کرد، گفت: تلاش می‌شود در این نمایشگاه خدمات شرکت‌های ریلی معرفی شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از سیزدهم تا شانزدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha