تدوین سند راهبردی از مهم‌ترین کارهای انجام شده در وزارت میراث فرهنگی است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه وزارتخانه وارث مصوبات و قوانینی از گذشته بوده که موجب نارسایی شده است، تدوین سند راهبردی را از مهم‌ترین کارهای انجام شده در این دوره عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، علی طلوعی در چهارمین نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی معاونان میراث فرهنگی کشور که صبح امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارث مصوبات و قوانینی از گذشته بوده که موجب نارسایی شده است، تدوین سند راهبردی از مهم‌ترین کارهای انجام شده در این دوره است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در برنامه ششم توسعه هیچ‌گونه اجازه در توسعه ساختار و جذب نیروی انسانی به وزارتخانه داده نشده است.

او توجه و حساسیت سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان برنامه و بودجه، مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به‌حوزه میراث‌فرهنگی را که در این دوره اتفاق افتاده است، مبارک بر شمرد و آن را زیرساختی برای طراحی سازوکار و سامان دهی این حوزه عنوان کرد. 

طلوعی در پایان بر اهمیت مطالبه‌گری بودن در استان تاکید و معاونان استانی را به این کار ترغیب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha