سایت‌های فروش صنایع‌دستی مازندران راه‌اندازی می‌شود

معاون مجلس‌، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی اظهار کرد: باید راه‌اندازی سایت‌های فروش صنایع‌دستی در مازندران در دستور کار قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، جواد واحدی دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ در شورای اداری که در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری مازندران حمایت شود.

معاون امور مجلس‌، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی تاکید کرد: باید در حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های شمالی، خروجی مطلوب داشته باشیم.

واحدی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در کشور و استان‌ها فرصت است، تهدید نیست، افزود: با توجه به خلاء در استان‌های شمالی و برای خروج آن باید تحقق و تثبیت سرمایه‌گذار و ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری در دستورکار قرار گیرد.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاران تقویت و حمایت شوند، تصریح کرد: باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم و در این حوزه، رخوت، سستی و کج فهمی را کنار گذاشته و با قدرت وارد شویم.

او با تاکید بر اینکه مازندران باید در حوزه سرمایه‌گذاری با استان گیلان و گلستان رقابت کند، ادامه داد: استان مازندران می‌تواند در همه حوزه‌ها به‌ویژه سرمایه‌گذاری بین ۳ استان شمالی در رتبه نخست قرار گیرد.

واحدی با بیان اینکه مازندران ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی دارد، افزود: باید بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان مازندران تدوین شود.

او به لغو روادید ۳۲ کشور اشاره کرد و گفت: لغو روادید کشورها می‌تواند برای رونق گردشگری و ورود پول به کشور موثر باشد.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه در قانون برنامه چند ظرفیت را برای استان مازندران تعریف کرده‌ایم، ادامه داد: در استان‌های شمالی تغییر کاربری و پروژه‌های مشکل‌دار وجود دارد که باید مرتفع شوند.

او در بحث دریا گفت:در خصوص خرید کشتی گردشگری کروز، مالیات و ورود آن تعیین تکلیف شده است.

واحدی در خصوص صنایع‌دستی، افزود: در تولید صنایع‌دستی هیچ مشکلی نداریم اما در بحث برندینگ، بسته‌بندی و فروش تولیدات صنایع‌دستی با مشکل مواجه هستیم.

معاون امور مچلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: باید با سرعت و جدیت برای راه‌اندازی سایت‌های فروش صنایع‌دستی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha