نخستین جلسه ستادهماهنگی خدمات سفرهای نوروزی دلگان برگزار شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دلگان از آغاز فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، عیسی مزاری اظهار کرد: جلسه ای به منظور ساماندهی و بررسی زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی ویژه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دلگان افزود: در این جلسه در خصوص افزایش کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز بحث و تبادل نظر شد.

او تصریح کرد: علاوه بر هماهنگی و همفکری میان اعضا، کارگروه‌های تخصصی نیز ایجاد و دستگاه‌های مختلف بسته به نوع ماموریت‌های ذاتی خود به عضویت آنها درآمدند و تشریح فعالیت‌های هر کارگروه نیز انجام شد.

به گفته مزاری، شهرستان دلگان به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری متعددی دارد و در محور مواصلاتی سایر شهرستان‌های استان است همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دلگان تاکید کرد: مهمترین اولویت این ستاد فراهم کردن زیرساخت رفاهی، نظافتی و اقامتی مناسب برای گردشگران است که امیدواریم در سال جدید بر کیفیت عملکرد این ستاد نیز افزوده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha