حضور ۳۰ میهمان از ۹ کشور در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز

مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس از حضور ۳۰ میهمان از ۹ کشور خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، احمدرضا نقیب زاده دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در شیراز بیان کرد: در دو روز آینده شاهد افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز خواهیم بود.

او اظهار کرد: ما در این نمایشگاه شاهد حضور میهمانانی از کشورهای مختلف هستیم و ۳۰ میهمان از ۹ کشور حضور خواهند داشت.

نقیب‌زاده بابیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است، افزود: مشارکت بخش خصوصی و دولتی از ویژگی‌های خاص این نمایشگاه است. همچنین در این نمایشگاه یک تیم ۳۰ نفره اجرایی حضور دارند که عمده این افراد از فعالان بخش خصوصی عرصه گردشگری هستند.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف با این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی وادارات مختلفی از جمله استانداری فارس، فرمانداری شیراز، شهرداری شیراز، جهاد دانشگاهی فارس و... در بحث برپایی نمایشگاه مشارکت و همراهی دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس گفت: در کنار نمایشگاه گردشگری شاهد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی در استان فارس هستیم که این اتفاق بسیار خرسندی است.

او افزود: حضور اقوام ایرانی، حضور فعال نمایندگی کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی در استان فارس و توجه به موضوعات آموزشی گردشگری ازجمله ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

نجیب‌زاده همچنین بیان کرد: در این نمایشگاه شرایطی ایجاد کردیم که تعامل بین حلقه‌های صنعت گردشگری رقم خورد تا زمینه توسعه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha