دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه به توسعه تورهای گردشگری توجه کنند

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان، صنعت گردشگری محور توسعه استان کرمانشاه است فعالان در این حوزه باید نقش آفرینی متناسبی با این رویکرد داشته باشند. 

 سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: ارائه خدمات مناسب، افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایتمندی گردشگران قطعا اثرگذارترین موضوع در رونق گردشگری استان است. 

او با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری استان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند. 

امیری افزود: ضرورت اجرای دقیق قوانین و مقررات و عمل به تعهدات ایجادی در کنار ارائه خدمات مناسب رضایت گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر را به دنبال دارد و رعایت این مسائل گردشگران ورودی به استان را افزایش می‌دهد.

او تصریح کرد: ما باید با تقویت حس اعتماد بخشی و  افزایش سطح رضایتمندی از رفتارهای مخرب برای گردشگری استان پرهیز کنیم.  

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه نگاه ما به دفاتر خدمات مسافرتی حمایت محور است، تاکید کرد: در کنار این حمایت‌ها دفاتر و سایر تاسیسات حوزه گردشگری باید بدانند الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب مورد تاکید اداره‌کل است و در این مسیر از حقوق گردشگران دفاع می‌کند.

او با بیان اینکه امروز در جلسه تجدید نظر به یک مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد، افزود: رسیدگی سریع و با رعایت اصل انصاف و بی‌طرفی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود عملکرد این دفاتر و افزایش اعتماد سازی برای مردم بسیار مفید است. 

امیر در خاتمه اظهار کرد: جلب رضایت گردشگران و مسافران برای ما در اولویت قرار دارد و دفاتر خدمات مسافرتی استان باید با عمل به تعهدات خود از بروز شکایات و نارضایتی احتمالی جلوگیری کنند. 

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha