اراضی ملی باید در راستای توسعه گردشگری و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اراضی ملی قابل‌واگذاری باید حتماً در راستای توسعه گردشگری و شهرک‌های صنعتی که منجر به اشتغال‌زایی می‌شود، واگذار شود.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده گفت: عده‌ای به بهانه ایجاد اشتغال اقدام به تصرف اراضی و زمین‌خواری در استان کرده‌اند که باید این طرح‌ها بررسی و نسبت به برگشت این زمین‌ها اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص واگذاری اراضی برای ایجاد اشتغال در حوزه‌های گردشگری و صنعتی، اظهار کرد: همه اراضی واگذار شده مربوط به گذشته است اما باید ادارات به‌عنوان نمایندگان دولت از این اراضی بازدید کنند و اگر تخلفی مشاهده شد، دستگاه‌های نظارتی را در جریان قرار دهند.

احمدزاده افزود: می‌طلبد ادارات وظایف خود را در این زمینه به‌خوبی انجام دهند و یک گروه کاری انتخاب و جلوی زمین‌خواری از اراضی که برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی اختصاص داده‌ شده گرفته شود اما کاری در آن‌ها انجام ‌نشده  است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که افرادی و یا سرمایه‌گذارنماهایی به نام ایجاد طرح اقدام به زمین‌خواری کرده باشد که باید براساس قانون برای جلوگیری از زمین‌خواری اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha