تجلیل از بانوان برجسته میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری آیین تجلیل از بانوان برجسته سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، رضا زاهدی پور با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) گردهمایی بانوان فعال در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی استان اصفهان در محل اقامتگاه بوم‌گردی گلبهار اصفهان برگزار شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اصفهان ادامه داد: در این آیین ضمن بیان فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) و معرفی مسئول جدید امور بانوان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از چهار بانوی برجسته در حوزه معاونت توسعه مدیریت اداره‌کل، مسئول پیشین امور بانوان و بانوان فعال در حوزه پژوهش در دریافت نشان جغرافیایی صنایع‌دستی برای ۱۵ رشته هنری استان تجلیل شد.

در پایان این مراسم ضمن برگزاری جشن مولودی‌خوانی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۵۰ نفر از بانوان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز به مناسبت فعالیت‌های برجسته آنان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha