وزارت کشور از فعالان و صادرکنندگان صنایع‌دستی حمایت می‌کند/ در هر شهر مکانی برای ارائه و فروش محصولات صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد

وزیر کشور حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی کشور را یکی از مهمترین سیاست‌های این وزارتخانه دانست و گفت: به شهرداران ابلاغ شده تا در هر شهر مکانی برای ارائه و فروش محصولات صنایع‌دستی اختصاص یابد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه به منظور حمایت از تولید صنایع‌دستی کشور، گفت: ما از شهرداران درخواست کردیم و به مسئولان نیز ابلاغ کردیم که در هر شهری مکانی را به ارائه محصولات صنایع‌دستی اختصاص دهند.

او با اشاره به لزوم حمایت از صادرکنندگات و فعالان حوزه صنایع‌دستی خصوصا بانوان، افزود: اختصاص مکانی برای ارائه تولیدات این افراد می‌تواند منجر به رونق فروش و بازاریابی مناسبی برای آنها شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تعطیلات سال نو، ادامه داد: با آنکه هنوز زمان باقی‌ است اما استانداران و دست‌اندرکاران به تدریج با برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر و کامل‌تر مشغول هستند و امیدواریم همانند گذشته اطلاع رسانی و خدمات‌رسانی مناسبی در زمینه امنیت سفر مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101600802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha