برگزاری کارگاه آموزشی برند و برندسازی در اصفهان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی برند و برندسازی ویژه هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های کلان معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دوره آموزشی مبانی برند و برندسازی ویژه هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان اصفهان توسط این معاونت برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی با مفهوم برند، تعریف برند شخصی، اهمیت برندسازی در کسب‌وکار، بایدها و نبایدهای برندینگ و بررسی نمونه‌های برتر برند شخصی بود تا شرکت‌کنندگان بتوانند با کمک مطالب علمی و راهنمایی‌های عملی ارائه‌شده در این کارگاه آموزشی، توان علمی و عملی خود را در کسب‌وکارهای خود در حوزه صنایع‌دستی ارتقا دهند.

این کارگاه آموزشی از ۹ دی‌ماه سال جاری به مدت ۱۶ ساعت و طی ۴ روز در محل سالن همایش مرکز آموزش تخصصی هنرهای سنتی ادیب و با حضور بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha