آغاز به کار ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

با تشکیل نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل، این ستاد کار خود را برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آغار کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ با تشکیل نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها، این ستاد کار خود را برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آغاز کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این جلسه گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند و لازم است که جلسات این ستاد در سطح شهرستان‌ها نیز با مدیریت فرمانداری‌ها برگزار شود.

کمال‌الدین میرجعفریان افزود: لازم است که از امروز دستگاه‌های اجرایی استانی و به تبع آن دستگاه‌های شهرستانی نیز اقدامات خود را در راستای فراهم کردن تمهیدات و هماهنگی‌های لازم انجام دهند تا فرصت موجود برای آمادگی از دست نرود.

او تاکید کرد: برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال جاری اتفاق مهمی در استان بود که ستاد خدمات سفر می‌تواند فرصتی برای ادامه روند معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان باشد و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر استان به تمامی دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شده و این ستاد در ۱۲ کمیته کار خود را آغاز می‌کند.

حسن محمدی ادیب افزود: آماده‌سازی مجتمع‌های بین راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی یکی از مهم‌ترین موضوعات است که در سطح وزارت میراث‌فرهنگی نیز این موضوع پیگیری می‌شود و دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری، شهرداری‌ها، ستاد اقامه نماز و شرکت نفت در این راستا می‌توانند موثر باشند.

او ادامه داد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از ۲۲ اسفندماه در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با حضور نمایندگان نهادهای اجرایی مستقر خواهد بود و تلاش می‌کنیم با هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاهی شرایط مناسبی را برای سفرهای نوروزی آماده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha