ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان زنجان ویژه نوروز ۱۴۰۳ فعال شد

معاون گردشگری استان زنجان از فعال شدن جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ به ریاست داود آبیان معاون گردشگری استان، معاونان و روسای شهرستان‌ها، در محل سالن جلسات معاونت گردشگری استان برگزار شد.  

معاون گردشگری استان زنجان در ابتدای جلسه گفت: طی سال ۱۴۰۲ در خصوص معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، آداب و رسوم استان، تجارب و اتفاقات خوبی در حوزه برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها رقم خورده است.  

آبیان گفت: به منظور تسریع در برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر تمامی معاونت‌ها و مدیران شهرستان‌ها نسبت به تعیین برنامه‌های حوزه خود اقدام و نقاط قوت و صعف را بیان کنند. او بر تشدید نظارت بر ارائه خدمات در سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی، ساماندهی نیروهای جهادی، ساماندهی عوارضی‌ها، پاکسازی محورها و توجه به بیلبوردهادر تبلیغات محیطی نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد.  

او افزود: باید اقداماتی برای اجرای مناسب برنامه‌های متناسب با این ایام انجام شود. در ایام نوروز با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار ستاد است و ضرورت بسیار دارد معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان است که باید این امر بدرستی انجام شود.  

معاون گردشگری اظهار کرد: تلاش شود با ارائه خدمات مناسب مدت زمان ماندگاری مسافران نسبت به گذشته بیشتر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101801004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha