تشدید نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران و مردم نظارت بهداشتی در اماکن بین‌راهی و تفرجگاه‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور اظهار کرد: گروه‌های نظارتی به‌صورت گشت‌های مشترک از همه مکان های تفریحی و گردشگری در سطح استان بازدید می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظافت سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه‌ها، کنترل قیمت‌ها از جمله مواردی است که در این نظارت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه خوشبختانه در تمام فصول سال استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد می شود، اظهار کرد: بهبود کیفیت در خدمات‌دهی موجب رونق صنعت گردشگری و افزایش ورودی گردشگر به نقاط مختلف استان را به همراه دارد.

 طالبی‌پور ادامه داد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان باهدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101901036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha