کارگاه آموزشی طراحی و نوآوری صنایع‌دستی کرمانشاه برگزار شد

کارگاه آمورشی طراحی و نوآوری در تولید محصولات صنایع‌دستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه آموزش‌های رایگان به صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی یکی نکات مورد تاکید اداره‌کل است. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: هنرمندان و صنعتگران برای بروزرسانی محصولات خود نیازمند آموزش و یادگیری روش‌های نوین هستند و باید به تناوب این آموزش‌ها لحاظ شود. 

او ادامه داد: طراحی و نوآوری درتولید محصولات کاربردی برابر با نیاز امروز بازار یکی از ضروریات صنایع‌دستی استان است که باید مورد توجه ویژه تولیدکنندگان قرار گیرد، برای افزایش سطح دانش تولیدکنندگان استان کارگاه آموزشی طراحی و نوآوری در محصولات صنایع‌دستی به شکل کاملا رایگان برگزار شد.

کوگانی افزود: جلسه اول این کارگاه به مدت چهار روز در محل آمفی تئاتر اداره‌کل با حضور ساسان مفتاحی به عنوان استاد از تهران و حضور ۶۰ نفر از صنعتگران برگزار شد. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه گفت: در این کارگاه اصول طراحی، خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات صنایع‌دستی به هنرمندان و صنعتگران استان آموزش داده می‌شود. 

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار صنعتگر و هنرمند صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha