وسایل شهربازی پارک کوثر ایلام را هیجان‌انگیز می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از تجهیز و راه‌اندازی وسایل جدید در شهربازی پارک کوثر واقع در شهر ایلام خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های به‌عمل آمده از محل تسهیلات تبصره ۱۸، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون استان، شهربازی پارک کوثر واقع در شهر ایلام تجهیز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: از جمله وسایلی که در این شهربازی نصب و راه‌اندازی شد یک چرخ‌فلک به طول ۳۰ متری و دستگاه اولیشن یکی از دستگاه‌های غول‌پیکر شهربازی که در حال نصب و راه‌اندازی است.  

شریفی تصریح کرد: یکی از نیازهای اصلی صنعت گردشگری در استان، ماندگاری گردشگران ورودی به استان است که با ایجاد چنین مراکز تفریحی و با نشاط جانبی در مناطقی با ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی این امر محقق می‌شود.

او با بیان اینکه با تعامل و همکاری مجموعه میراث‌فرهنگی، شهرداری و بانک توسعه تعاون استان این شهربازی راه‌اندازی شده، ادامه داد: راه‌اندازی مراکز تفریحی و پورشور و نشاط با امکانات، بازی‌ها و تفریحات ویژه در مناطق گردشگرپذیر، بخش مهمی از ظرفیت گردشگر شهری را فعال می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha