۳۰ سرویس‌ بهداشتی در استان البرز تعمیر و تجهیز شدند / شرایط مناسب ارائه خدمات بهداشتی در ایام نوروز 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به تعمیر و تجهیز ۳۰ سرویس‌بهداشتی در محورهای مواصلاتی و روستاهای گردشگری استان، گفت: با این اقدامات شرایط مناسبی برای ارائه خدمات بهداشتی به گردشگران در ایام نوروز فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، شهرام علی‌محمدی روز ‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ با اشاره به برگزاری جلسات و بازدیدهای مرتب تحت نظر وزارت متبوع از وضعیت سرویس‌های بهداشتی استان، گفت: ۸۴ واحد سرویس بهداشتی در البرز وجود دارد که از این تعداد به تازگی ۳۰ واحد با تخصیص اعتبارات به طور کامل تعمیر و تجهیز شده‌اند.

معاون گردشگری استان البرز ادامه داد: بخشی از این سرویس‌ها به دهیاری‌ها و بخشی به صاحبان مجتمع‌های رفاهی بین راهی واگذار شده و ازین پس بازدیدهای دوره‌ای توسط کارشناسان گردشگری اداره کل انجام می‌شود.

علی‌محمدی افزود: ۳۱ سرویس بهداشتی توسط وزارت میراث فرهنگی در سنوات قبل در استان ساخته شده و مابقی متعلق به دیگر نهادهای استانی از جمله مساجد، بقاع متبرکه، واحدهای خدمات رفاهی‌ بین راهی و... است.

به گفته علی محمدی ۱۸ نقطه پیشنهادی برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان در نظر گرفته شد که با رفع موانع و هماهنگی‌های بین دستگاهی اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز اظهار کرد: با تعمیر و تجهیز این واحدهای بهداشتی شرایط مناسبی از لحاظ ارائه خدمات به گردشگران در ایام نوروز ایجاد می‌شود.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه ۳۰ تابلوی اطلاع رسانی در معابر و همچنین برچسب‌های اطلاع‌رسانی برای رسیدگی به شکایات و پیشنهادات در محل ۳۰ سرویس بهداشتی نصب شده، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل می‌توانند با سامانه پاسخگویی ‌۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

معاون گردشگری استان ابراز امیدواری کرد که با توجه به حجم بالای تردد از محورهای مواصلاتی استان البرز و نیاز به خدمات بهداشتی، با جذب اعتبارات بیشتر خدمات بهتری در این زمینه ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102101228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha