پروانه فعالیت یک دفتر خدمات گردشگری در مازندران لغو شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از لغو مجوز دفتر خدمات سیاحتی و جهان‌گردی هیرکان گشت در شهرستان بهشهر استان مازندران به درخواست خود شرکت، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ در جلسه‌ کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، از لغو مجوز یک دفتر خدمات مسافرتی  در شهرسنان بهشهر خبر داد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری هیرکان گشت به استناد ماده ۳۱ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌دلیل عدم فعالیت و به درخواست خود شرکت لغو شد. 

او گفت: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ گونه ثبت نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهان‌گردی را ندارند. 

اسحاقی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات‌ مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102501485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha