بزرگ‌ترین پلتفرم ارتباط دهکده‌های گردشگری راه‌اندازی شد

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) ابزار جدیدی را برای ارتقای همکاری در میان بهترین دهکده‌های گردشگری جهان راه‌اندازی کرده است که امکان ارتباط بین این روستاها را فراهم می‌کند.

به‌گزارش میراث آریا، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) بزرگترین مرکز دیجیتال جهان را برای جوامع متمرکز بر گردشگری روستایی راه‌اندازی کرده است. پلتفرم «TourismConnectsRural» همکاری را در بهترین دهکده‌های گردشگری توسط شبکه UNWTO تقویت می‌کند و حدود ۲۰۰ مقصد روستایی را در هر منطقه جهانی به هم متصل می‌کند.

TourismConnectsRural  برای تسهیل ارتباطات داخلی روستاها طراحی شده است و به روستاها اجازه می‌دهد تا تجربیات و بینش خود را با هم تبادل کنند و در کلاس‌های کارشناسی ارشد متمرکز بر رشد گردشگری به عنوان محرک توسعه روستایی شرکت کنند. ویژگی‌های کلیدی این پلتفرم عبارتند از:

تبادل تجربه‌ها: دهکده‌ها می‌توانند تجربیات، بینش‌ها و بهترین شیوه‌های منحصربه‌فرد خود را از طریق این پلتفرم به اشتراک بگذارند یا روی موضوعات خاص با هم کار کنند و یک اکوسیستم پویا از دانش را ایجاد کنند.

مسترکلاس‌ها: بانک جامع مسترکلاس‌ها به روستاها اجازه می‌دهد مهارت‌ها و شیوه‌های گردشگری پایدار خود را ارتقا دهند.

ارتباطات تعاملی: این پلتفرم تعامل بی‌درنگ را بین افراد امکان‌پذیر می‌کند و به روستاییان اجازه می‌دهد تا در گفتگوهای معنادار شرکت کنند، سؤال بپرسند و با کمترین زحمت با هم همکاری کنند.

مرکز رویدادها: روستاها می‌توانند رویدادهای خود را در این پلتفرم به نمایش بگذارند و از مناسبت‌های خاص مطلع شوند و حس اجتماعی خود را از طریق تبادل اطلاعات تقویت کنند.

زوریستا اوروسویچ، مدیر اجرایی UNWTO گفت: سازمان جهانی گردشگری جوامع روستایی را با فراهم کردن فضای دیجیتالی که در آن می‌توانند گفت و گو و همکاری کنند و به طور جمعی یاد بگیرند و به توسعه پایدار مناطق خود کمک کنند، توانمند می‌کند.

شبکه دهکده‌های گردشگری ما اکنون فرصتی بی‌سابقه برای تمام روستاییان است چون حالا آنها دسترسی به فضایی دارند که در آن می‌توانند با همتایان خود در سطح جهانی ارتباط برقرار کنند، دانش و علم خود را به اشتراک بگذارند و از دیگران چیزهای تازه یاد بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha