توانمندی‌های گردشگری سلامت کردستان در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری سلامت کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ارائه و معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز دوشنبه ٢٥ دی‌ماه ١٤٠٢ در نشست هم‌اندیشی با نماینده دستگاه‌های حوزه سلامت و درمان استان برای حضور در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی از ٢٣ تا ٢٦ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: حضور قدرتمند و موثر در این نمایشگاه و معرفی ظرفیت‌های موجود در حوزه توریسم درمانی از جمله مراکز درمانی و پزشکان متخصص، مناطق درمانی طبیعی، ارزان بودن خدمات پزشکی و هم‌مرز بودن و اشتراکات فرهنگی و زبانی با اقلیم کردستان عراق و... می‌تواند کردستان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

او عنوان کرد: امید است با همکاری، انسجام و تعامل بیش‌ازپیش بتوانیم در راستای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی استان گام‌های محکمی برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102601537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha