علی‌آبادکتول برای حضور پررنگ در نمایشگاه گردشگری تهران آماده می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول در استان گلستان از مهیا شدن این شهرستان برای حضور پررنگ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، ناصر احمدی عصر روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری علی‌آبادکتول، با اعلام این خبر گفت: حضور در این نمایشگاه وقت مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری علی‌آبادکتول در حوزه‌های مختلف است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌آبادکتول افزود: فعالان مختلف حوزه گردشگری اعم از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی می‌توانند با برنامه‌ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه، تبلیغات مربوط به معرفی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی اجرایی کنند.

او عنوان کرد: نمی‌توان همه ظرفیت‌های استان را در این نمایشگاه و در این مجال اندک به نمایش بگذاریم اما سعی می‌کنیم مهم‌ترین آن‌ها را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه معرفی کنیم.

احمدی اظهار امیدواری کرد با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم و همکاری و انسجام میان بخش‌های خصوصی بتوانیم زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به شهرستان علی‌آبادکتول را بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha