جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بستان‌آباد برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان بستان‌آباد به ریاست علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان‌آباد و باحضور اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا توری روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب طی سخنانی گفت: اولویت اول حفظ امنیت و آرامش مردم است لذا لازم است تا همه دستگاه‌های ذیربط فضا و زیرساخت‌ها را به گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به صورت بهینه بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد با اشاره به اهمیت همکاری و همدلی دستگاه‌های ذیربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی افزود: شایسته است که دستگاه‌های خدماتی نسبت به انجام وظایف مرتبط اقدام کنند و در جهت خدمت هرچه مطلوب‌تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

او باتوجه به مسئله اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha