سرمایه‌گذاری تأسیسات گردشگری خراسان شمالی در شرایط مطلوب است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شرایط تأسیسات گردشگری در استان خراسان شمالی مطلوب است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی‌اصغر شالبافیان چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی شرایط تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی را مطلوب دانست و میزان جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان روبه‌افزایش و باکیفیت برشمرد.

معاون گردشگری کشور با اشاره به رونق گردشگری از طریق سفرهای هوایی بیان کرد: به‌زودی طی هفته‌های آتی جلسه‌ای با مسئولین ذی‌ربط در سازمان هواپیمایی کشوری با موضوع بررسی و برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها و تصمیم‌گیری در این موضوع داشته باشیم.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با ارائه اقدامات صورت‌گرفته در ۱۰ ماهه نخست سال در جذب سرمایه‌گذار و در حوزه سرمایه‌گذاری، افزود: آمارها به‌خوبی نشان می‌دهد تقاضا برای تأسیسات گردشگری خدمات‌رسان به مسافران و زائران در استان خراسان شمالی تا به امروز رشد قابل‌توجهی داشته است.

علی مستوفیان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته توانسته‌ایم مصوبه‌ای را از شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی برای واگذاری پروژه‌های تکمیل شده و نیمه‌تمام چون سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی بگیریم.

در پایان علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور از هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان در راستای کمک به توسعه صنعت گردشگری خراسان شمالی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha