گرانی و کمبود بلیت هواپیما به صنعت گردشگری کشور آسیب می‌رساند/ حمل و نقل هوایی محدود به قشر خاصی از جامعه نشود

نماینده مردم جهرم و خفر گفت: از ایرلاین‌ها درخواست داریم با مردم همراهی کرده و با گرانی بلیت ها مانع استفاده عموم جامعه از هواپیما نشوند.

محمدرضا رضائی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا در رابطه با افزایش قیمت بلیت هواپیما در برخی از ایرلاین‌ها گفت: توافقی با حضور وزیر راه و شهرسازی و شرکت های هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انجام شده تا قیمت بلیت ها به گونه‌ای تنظیم شود که نه ایرلاین‌ها دچار ضرر شوند و نه به صنعت گردشگری کشور که از حمل و نقل هوایی استفاده می‌کنند، آسیب وارد شود و مردم نیز توان پرداخت آن را داشته باشند.

نماینده مردم جهرم و خفر عنوان کرد: حقوق بخشی از جامعه در طول سال ثابت بوده و درآمد آنها جوابگوی هزینه ها و گرانی ها در جامعه را نمی‌دهد لذا باید در تعیین قیمت‌ها به نحوی عمل کنیم که تمام اقشار امکان استفاده از حمل و نقل هوایی را داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ با تاکید بر اینکه حمل و نقل هوایی نباید محدود به قشر خاصی از جامعه شود، عنوان کرد: از ایرلاین‌ها درخواست داریم با مردم همراهی کرده و با گرانی بلیت ها مانع استفاده عموم جامعه از هواپیما نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha