هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی خراسان رضوی از مزایای بیمه تکمیل درمان برخوردار می‌شوند

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی خراسان رضوی از مزایای بیمه تکمیل درمان برخوردار می‌شوند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی رضا ابراهیم‌نیا به جلسه هنرمندان با مسئولان بیمه البرز در مشهد اشاره کرد و افزود: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور و شرکت بیمه البرز، برای بهره مندی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از بیمه تکمیل درمان، جلسه توجیهی و تشریح فرآیند کار در مشهد برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: در این نشست همکاران ستادی، کارگزار رسمی و نمایندگان استانی شرکت بیمه البرز و نمایندگان تعدادی از تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و کارگاه‌های تولیدی استان حضور داشتند.

ابراهیم نیا یادآور شد: طی این تفاهم هنرمندان و تولیدکنندگان عضو تشکل‌های صنایع دستی در صورت داشتن بیمه پایه (تامین اجتماعی، بیمه روستائیان و عشایر، سلامت و...) می‌توانند از مزایای بیمه تکمیل درمان استفاده کنند.

او گفت: با توجه به این ابزار حمایتی امیدواریم بتوانم گامی در راستای رفع دغدغه حمایت‌های مکمل درمان جامعه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی گام برداشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha