قلعه فلک‌الافلاک را تخلیه می‌کنیم/‌ واگذاری به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تخلیه محیط اطراف قلعه فلک‌الافلاک و واگذاری این مجموعه به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های سپاه این استان است.

به‌گزارش میراث‌آریا، سردار نعمت‌الله باقری، شامگاه شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اگر مردم ما نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی که در جامعه وجود دارد، ناراحت هستند، اما هر وقت پای ارزش‌ها، انقلاب و خون شهدا در میان باشد در مقابل دشمن می‌ایستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه رزمندگان ما با دست خالی  در مقابل دشمن ایستادند و پیروز شدند، اما امروز دست ما در حوزه‌های مختلف پر است، تصریح کرد: امروز ما حرف برای گفتن داریم.

او با بیان اینکه تخلیه محیط اطراف قلعه فلک‌الافلاک و واگذاری آن به میراث‌فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های مجموعه سپاه لرستان است، افزود: تلاش خواهیم کرد که این امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه دشمن سعی می‌کند انتخابات را سبک جلوه دهد، گفت: رسانه‌ها ترویج انقلاب و اسلام را مدنظر قرار دهند و جهاد تبیین و بیان واقعیت از رویکردهای خبرنگاران باشد.

او با بیان اینکه دخالت در انتخابات خط قرمز ماست و طی جلسات متعدد این موضوع مهم بارها به فرماندهان سپاه و مجموعه مرتبط یادآوری شده‌است، خاطرنشان کرد: ما سرباز رهبری هستیم و زمینه‌های مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را باید فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110100028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha