دستگاه‌ها برای شاغلان خود تسهیلات سفر قائل شوند/ اختصاص درصدی از اعتبارات سازمان‌ها به امور فرهنگی

نایب رییس فراکسیون گردشگری در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت باید حمایت‌های لازم در جهت مسافرت افراد داشته باشد، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای شاغلان خود و بخش‌های خصوصی برای کارکنان و کارمندان خود باید امتیازتی قائل شوند تا جامعه هدف مورد نظر بتواند به بخشی از نیازهای خود تامین کنند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگاران میراث‌آریا در مورد تبعات نبود تفریح و سرگرمی در جامعه، گفت: با توجه به درآمدهای مردم هزینه‌های مسافرت خانوادگی مبلغ سنگینی را شامل می‌شود اما نباید با مصارف نجومی و اغراق آمیز، مسافرت‌ را تبدیل به آرزو کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: حذف تفریح و سرگرمی از سبد خانوار ایرانی بی تردید آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم در مجلس یازدهم مسافرت را راهی برای پالایش جسم و روح انسان‌ها دانست و اظهار کرد: همانگونه که بشر به خوردن و خوابیدن نیاز دارد، برای پالایش روح هم نیازمند شرایطی است، بی تردید مسافرت  منجر می‌شود تا مردم با فرهنگ، آیین، سنن و مباحث سایر اقوام آشنا شده و تاثیر مثبتی در عملکرد و بهره وری افراد خواهد داشت.

نایب رییس فراکسیون گردشگری در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت باید حمایت‌های لازم در جهت مسافرت افراد داشته باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای شاغلان خود و بخش‌های خصوصی برای کارکنان و کارمندان خود باید امتیازتی قائل شوند تا جامعه هدف مورد نظر بتواند به بخشی از نیازهای خود بپردازد اگر چه مجلس و دولت باید تلاش عمده خود را به کار بگیرند تا هزینه‌های زندگی، مصارف قابل قبول باشد و ارزش پول ملی ما به جایگاه واقعی خود باز گردد تا هر کس بتواند در حد توان خود به فعالیت‌های عادی از جمله تامین نیازهایی همچون گردشگری بپردازد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف مجاب به اختصاص درصدی از اعتبارات بودجه‌ای به مسائل فرهنگی هستند، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید درصدی از اعتبارات دریافتی به مسائل فرهنگی از جمله موضوعات گردشگری اختصاص دهند و بخش‌های خصوصی هم باید این مهم را در نظر گرفته تا شاهد افزایش بهره وری کارکنانش باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110200080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha