بررسی ۴ طرح در نوزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نوزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری با بررسی چهار طرح خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در حاشیه نوزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: با برگزاری نوزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در سال جاری چهار طرح در این جلسه بررسی شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در این جلسه نقشه‌های معماری و سایت پلان طرح‌ها با حضور اعضای کمیته فنی و کارشناسان مدعو به صورت تخصصی بررسی و نظرات و پیشنهادات اعضا به مشاوران طرح‌ها انتقال داده شد.

او تاکید کرد: طرح‌های بررسی شده در این جلسه مربوط به یک مرکز تفریحی و سرگرمی و یک هتل در شهرستان سرعین، یک مجتمع گردشگری در شهرستان نیر و یک سفره خانه سنتی در شهرستان بیله‌سوار بود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: پس از بررسی‌های تخصصی، کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری با یک طرح موافقت کرد و درخصوص سه طرح دیگر مقرر شد پس از تغییرات لازم در جلسات بعدی مجددا بررسی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110200106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha