برگزاری نخستین جلسه ستاد خدمات سفر سرعین برای نوروز ۱۴۰۳

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان به منظور آمادگی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین که با حضور فرماندار و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، گفت: این جلسه به منظور آمادگی شهرستان برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برگزار و اقدامات لازم از سوی فرماندار شهرستان به عنوان رئیس ستاد شهرستانی خدمات سفر به مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: شهرستان سرعین به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شده در کشور یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروزی است و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.

او تصریح کرد: فرصت خوبی تا شروع سفرهای نوروزی پیش روی دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با هماهنگی فرمانداری و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اقدامات خود را از امروز برای سفرهای نوروزی آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110200120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha