رویداد «سه گاه» با محوریت فرهنگی آغاز به کار کرد/ حضور بیش از 100 دانش آموز در گام نخست

معاون فرهنگی مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رویداد «سه گاه» با محوریت آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی کشور آغاز به کار کرد.

محسن توسلی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا گفت: رویداد «سه گاه» برای برگزاری در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در معاونت فرهنگی مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طراحی شده است و در حوزه های فرهنگی و هنری نظیر شعر و موسیقی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد برای آشنایی مخاطبان در گروه های سنی کودک و نوجوان با میراث ناملموس کشورمان طراحی شده و برای هر دوره از برگزاری این رویداد طراحی مربوط به همان حوزه انجام خواهد شد.

توسلی اظهارداشت: در گام نخست اولین دوره از این رویداد با حضور 100 دانش آموز برگزار شد. در این دوره از گروه آشیق نوازی زنجان دعوت به عمل آوردیم تا هم برای دانش آموزان برنامه ی زنده اجرا کنند و هم آنها را با این موسیقی آشنا کنند. در بخش دیگری از برنامه نیز دانش آموزان از پژوهشکده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بازدید کردند و خوشبختانه با استقبال بسیاری نیز مواجه شد.

به گزارش میراث آریا، نخستین دوره از رویداد سه گاه روز دوشنبه -2 بهمن ماه- در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha