برگزاری نمایشگاه هنری میراث ماندگار، همزمان با میلاد حضرت علی(ع)

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه هنرهای سنتی اصفهان تحت عنوان میراث ماندگار یک همزمان با میلاد حضرت علی(ع) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره‌کل، حمایت و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان به‌منظور تکریم مقام آنان و همچنین ادامه حیات این رشته‌ها برای نسل‌های جوان ایرانی است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان ادامه داد: به همین منظور و در آستانه میلاد حضرت علی(ع) نمایشگاه تخصصی هنر سوخت روی چرم با مروری بر آثار استاد علی خوشنویس زاده اصفهانی از هنرمندان پیشکسوت هنر سوخت چرم اصفهان با همکاری این اداره‌کل و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در محل نگارستان امام خمینی اصفهان، جنب پل تاریخی اصفهان افتتاح می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه از چهارم بهمن آغاز و تا ایام دهه مبارک فجر همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و همچنین از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و میراث ارزشمند فرهنگی و هنری اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha