مشکلات ۳ طرح گردشگری خراسان شمالی بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از بررسی ۳ طرح گردشگری استان در کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مشکلات و موانع سه پروژه سرمایه‌گذاری استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در حاشیه این کارگروه گفت: کارگروه تسهیل فرصتی برای حل مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری است و با بررسی‌های کارشناسی بسیاری از مشکلات رفع و پروژه‌ها به روند اجرا و بهره‌برداری می‌رسند.

علی مستوفیان ادامه داد: در این جلسه طرح‌های سرمایه‌گذاری همچون کمپ گردشگری شهرستان فاروج، مجتمع گردشگری آسمان هفتم و کمپ گردشگری بلقیس مطرح و بررسی شد.

او تصریح کرد: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان اگر در فرایند صدور مجوزهای لازم و پرداخت تسهیلات با دستگاه خاصی با مشکل روبرو شدند، می‌توانند درخواست خود را برای مطرح شدن در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید به این اداره‌کل ارائه کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: خوشبختانه مشکلات و موانع بسیاری از طرح‌های گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود که بسیاری از آن‌ها منجر به نتایج مطلوب می‌شود و این کارگروه ظرفیت ویژه‌ای را در استان فراهم کرده است که در بسیاری از موارد گره گشا است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha