تورهای رامسرگردی در اولویت برنامه‌های نوروزی است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر اظهار کرد: تورهای رامسرگردی در اولویت برنامه‌های نوروزی ۱۴۰۳ قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه دومین جلسه ستاد خدمات سفر با حضور مدیران دفاتر خدمات گردشگری و راهنمایان که در هتل لیدو برگزار شد، گفت: اجرای تورهای داخلی و رامسرگردی از اولویت‌های کاری مدیران دفاتر با کمک راهنمایان گردشگری در نوروز آتی است و تنها از این طریق می‌شود یک گردشگری پر سود و اقتصادی را رقم زد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین بیان کرد: برنامه‌ریزی سفر در قالب تور، سفر را برای گردشگران لذت بخش و کم هزینه می‌کند و گردشگران می‌توانند در کمترین زمان بیشترین استفاده را از سفر خود ببرند.

او جاذبه‌های شناسایی شده و مدون شده شهرستان رامسر را بیش از ۷۰ مورد برشمرد و گفت: برای تک تک این جاذبه‌ها راهنمایان گردشگری مطالعه کردند و ارائه این تجربیات به گردشگران بسیار جذاب خواهد بود سحرخیز افزود: مناطقی مانند موزه‌ها، هتل قدیم رامسر، باغ و بلوار تاریخی، محیط‌های گردشگری ساحلی، مجموعه گردشگری شهر سبز، قله سماموس، بازارهای محلی، روستاگردی، آبشار میج، گورستان ایزوگام دشت، آبگرم‌های شهرستان رامسر، جنگل دالخانی، جنگل صفارود و جشنواره‌ها از جمله جاذبه‌هایی است که می‌تواند در برنامه سفر گردشگران گنجانده شود.

سحرخیز ادامه داد: درک این موضوع که تاسیسات گردشگری از وجود متخصصین برنامه‌ریز، رهنمایان و آژانس‌های مسافرتی بهره برداری کنند بسیار مهم است و حتما در جذب گردشگران بی‌شماری در واحدهای اقامتی موثر خواهد بود. او بهترین برنامه ستاد خدمات سفر را استفاده از ظرفیت متخصصان برنامه‌ریزی سفر دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ لیدر گردشگری بدون کمترین چشم داشتی در صحنه حضور دارند از حضور عزیزان متخصص برنامه‌ریزی همه استفاده ببرند.

 او همچنین بیان کرد: در تمام طول سال نیز استفاده از راهنمای گردشگری می‌تواند به کمک نهادهای دولتی و خصوصی برای استفاده کارکنان قرار گیرد و این موضوع اهمیت کار راهنمایان گردشگری را دو چندان می‌کند.

دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان رامسر با همراهی ارزشمند دفاتر خدمات گردشگری و راهنمایان تور های گردشگری در محل هتل لیدو برگزار شد و حاضرین در این نشست موضوعات متنوع را بیان کردند ضمن اینکه حضور ارزشمند مدیر محترم فرودگاه رامسر در این جلسه بسیار راهگشای امور دفاتر بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha