کمیته‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی راسک سیستان و بلوچستان تشکیل شد 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راسک از تشکیل کمیته‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نورزی این شهرستان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ امروز شنبه 7 بهمن ماه با حضور فرماندار و معاونان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و تقسیم کارهای لازم در این خصوص انجام شد.  

خلیل نبات‌زهی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راسک در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد به علت تقارن ماه‌مبارک رمضان و نوروز سال۱۴۰۳ و همچنین افزایش حجم سفرها و ترددات جاده‌ای در دهه آخر اسفند تا ۱۳ فروردین تمامی دستگاه‌های عضو مکلف شدند تا ویژه برنامه‌های خود در این خصوص را تدوین در زمان تعیین شده اجرایی کنند.  

او ادامه داد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با استفاده از ظرفیت دهیاران تابعه نسبت به آمادگی و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی و ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز اقدام و گزارشات لازم را تهیه کند.  

به گفته نبات‌زهی، یکی دیگر از ماموریت‌هایی که مصوب شد، تشکیل جلسات کمیته‌های فرعی در ادارات مختلف عضو ستاد بود که در این خصوص نیز هماهنگی‌های لازم انجام و وظایف هر دستگاه تعیین و اعلام شد که در نهایت تمامی عملکردها تدوین و در اختیار دبیرخانه ستاد قرار بگیرد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی راسک تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز نسبت به راه‌اندازی بازارچه های موقت فروش محصولات صنایع‌دستی با مشارکت شهرداری و جهاد دانشگاهی و سایر اعضای ستاد اقدام خواهد کرد تا گردشگران و مسافران نوروزی در تهیه و خرید صنایع‌دستی و سوغات با مشکل مواجه نشوند و آثار هنرمندان استان به سهولت در اختیارشان باشد.

در پایان جلسه نیز احکام مسئولان کمیته‌های اجرایی زیر مجموعه ستاد خدمات سفر به اعضا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha