صدور پروانه بهره‌‎برداری دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری با دریافت مجوز بند ب از سوی این اداره‌کل صادر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، تیمور خالدی در این‌باره اظهار کرد: شرکت خدمات‌مسافرتی و گردشگری نسار گشت با مدیرعاملی پرویز یاری در شهرستان بیجار با دریافت مجوز بند ب از سوی اداره‎ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری کردستان افزود: با صدور این مجوز  تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦١ واحد افزایش یافت.

او افزود: دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری استان در زمینه فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی، فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی و قطارهای مسافربری فعالیت دارند.

خالدی با بیان اینکه عملکرد مدیران این بخش به‌صورت مستمر بررسی می‌شود، عنوان کرد:  دفاتر خدمات‌مسافرتی کردستان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی و... به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha