ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ١١ اردیبهشت‌ماه ١٤٠٣ در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) گفت: در این نمایشگاه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای معرفی و سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

او از معرفی و ارائه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

مهرزاد عنوان کرد: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان، با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

 ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) تا ١٢ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور ۳هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha