حضور شرکت توسعه گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴

شرکت توسعه گردشگری ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان و گروه هتل‌های بین‌المللی لاله شرکت کرد

به گزارش میراث آریا، شرکت توسعه گردشگری ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۴ که در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان و گروه هتل‌های بین‌المللی لاله شرکت کرد.

در پاویون جمهوری اسلامی ایران که از آثار تاریخی و طراحی منحصر به فرد تخت جمشید الهام گرفته بود، حسین ساری مدیرکل دفتر وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفتگو کردند.

علی همتی همچنین در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضور در این نمایشگاه فرصتی بود برای نشان دادن توانایی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری ایران که با وجود تحریم‌ها، همچنان می‌تواند مقصدی جذاب و امن برای گردشگران جهان باشد.

وی افزود: شرکت توسعه گردشگری ایران با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، تجهیزات و فناوری‌های روز، استانداردهای بین‌المللی و ارزش‌های ملی و اسلامی، سعی دارد تا با ارائه خدمات متناسب با نیازها و انتظارات مشتریان، نقش موثری در توسعه و ارتقای صنعت گردشگری کشور ایفا کند.

در این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت گردشگری جهان به شمار می‌آید، بیش از هشت هزار شرکت‌کننده از ۱۳۱ کشور جهان حضور داشتند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های این حوزه را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha