معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل با مشارکت شهرداری در نمایشگاه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهری یکی از برنامه‌های ما در نمایشگاه گردشگری تهران است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دیدار با شهردار اردبیل گفت: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این حوزه است و ظرفیت‌های گردشگری شهری اردبیل را با مشارکت شهرداری در این نمایشگاه معرفی می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استان اردبیل در هفدهمین دوره نمایشگاه گردشگری تهران که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود با تمام قوا حضور خواهد داشت و با همکاری بخش خصوصی و نهادهای مختلف ظرفیت‌های استان در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

او تاکید کرد: شهرداری اردبیل در نمایشگاه سال قبل همکاری خوبی با اداره کل میراث‌فرهنگی داشت و توانستیم جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهر اردبیل را در این نمایشگاه به خوبی معرفی کنیم که از این بابت از شهرداری اردبیل تشکر می‌کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: امسال نیز انتظار داریم مجموعه شهرداری با توجه به اهمیت این حوزه و نقش شهرداری بیش از سال قبل با اداره کل میراث‌فرهنگی برای حضور پرشور در نمایشگاه گردشگری تهران همکاری کند.

محمود صفری شهردار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر نقش گردشگری در توسعه شهر گفت: شهرداری اردبیل آماده همکاری برای حضور در نمایشگاه گردشگری است و تلاش می‌کنیم با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی گامی مهم برای رونق گردشگری در شهر اردبیل برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110800462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha