نخستین جلسه ستاد خدمات سفر مشگین‌شهر اردبیل برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر از تشکیل نخستین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی گفت: نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر با حضور فرماندار به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان و اعضای ستاد برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر و به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در این جلسه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

او تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را پیش از شروع سفرها و با در نظر گرفتن شرایط موجود از نظر تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی انجام دهند.

ایمانی ادامه داد: در سال‌های اخیر شهرستان مشگین‌شهر در حوزه گردشگری با رونق ویژه‌ای برخوردار بوده و انتظار داریم که با آمادگی کامل دستگاه‌ها و تاسیسات گردشگری شهرستان در فصل گردشگری سال ۱۴۰۳ نیز شاهد رونق بیشتر گردشگری باشیم.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha