شرکت ۳۰ فعال صنایع‌دستی در دوره مبانی طراحی محصول در بندرعباس

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: ۳۰ نفر از فعالان صنایع‌دستی در دوره آموزشی مبانی طراحی محصول در صنایع‌دستی در بندرعباس شرکت کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ساناز رمجی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزشی مشق آفرینش و با حضور ۳۰ نفر از فعالان حوزه صنایع‌دستی در بندرعباس برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی فعالان صنایع‌دستی با مبانی طراحی محصول و شناخت آن عنوان کرد و افزود: توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش فعالان صنایع‌دستی در راستای بهینه شدن محصولات صنایع‌دستی از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

او اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با سرفصل‌های ابعاد تفکر طراحی در صنایع‌دستی، معرفی ارزش‌های نه‌گانه طراحی در مصنوعات صنایع‌دستی، مراحل فرایند طراحی مصنوعات صنایع‌دستی و چند نمونه موردی موفق در طراحی مصنوعات صنایع‌دستی آشنا شدند.

رمجی تأکید کرد:  امیدواریم با برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای فعالان صنایع‌دستی، شاهد رشد بیش‌ازپیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha