هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان سمنان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده در نشست با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان سمنان که روز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است و با مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه این امر تحقق خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزارهای مطلوب در زمینه بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری است، افزود: استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران که از ۲۳ الی ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود با همکاری بخش خصوصی مشارکت فعال دارد.

کرم‌زاده گفت: در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، هنرمندان صنایع‌دستی و ... ظرفیت‌های استان سمنان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی شد.

او افزود: با تعامل می‌توان به توسعه گردشگری و رونق اقتصادی که زمینه‌ساز رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان سمنان است دست پیدا کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: فرصت سرمایه‌گذاری و گردشگری باهدف معرفی و جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ارائه می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور تمامی فعالان این صنعت، برگزار و استان سمنان در این نمایشگاه با همراهی بخش خصوصی صنعت گردشگری و نهادهای مرتبط استان در سالن B ۳۸ حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha