گیتی پسند نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه فوتسال جهان شد/ محمد کشاورز نامزد بهترین سرمربی

سایت بین المللی «فوتسال پلنت»، تیم «گیتی پسند» و سرمربی آن را به عنوان یکی از ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه و مربی فوتسال جهان اعلام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سایت بین‌المللی «فوتسال پلنت» شامگاه دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ طبق روند هر ساله خود، اسامی ۱۰ تیم برتر باشگاهی فوتسال جهان را به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه فوتسال جهان اعلام کرد و بر این اساس از ایران تنها تیم «گیتی پسند» در زمره ۱۰ تیم باشگاهی برتر جهان قرار گرفت.

علاوه بر گیتی پسند اصفهان باشگاه ‌های کورینتیانس پائولیستا و کاسکاول از برزیل، رویال‌های اسپورتینگ اندرلشت از بلژیک، بارسا از اسپانیا، بینتانگ تیمور سورابایا اندونزی، ناگویا از ژاپن،اتلتیکو پنیارول اروگوئه، اتلتیکو سن لورنزو دآلماگرو از آرژانتین و اسپورتینگ پرتغال نیز در این لیست قرار دارند.

سایت بین المللی «فوتسال پلنت» علاوه بر معرفی ۱۰ باشگاه فوتسال جهان، شامگاه دیشب اسامی ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین مربی تیم فوتسال باشگاهی جهان را اعلام کرد.

بر این اساس نام محمد کشاورز از ایران، کاسیانو کلاین، دیویدی هادسون سیلویرا و یاگو نونس راوپ از برزیل، لوسیانو نیکلاس آنتونلی، خوزه ایگناسیو کابرال از آرژانتین، خسوس ولاسکو تجادا و هکتور سوتو از اسپانیا نونو سرجیو دوس سانتوس دیاس از پرتغال و لوکاکرگناز از بلژیک در این لیست است.

سایت فوتسال پلنت در روزهای آینده بهترین دروازه بان، داور، مربی تیم ملی، بازیکن جوان و بازیکن را در ۲ بخش زنان و مردان معرفی خواهد کرد.

تیم فوتسال مردان «گیتی پسند اصفهان» سه بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌است. این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha