شبیه‌سازی بازی ایران و سوریه/ داور اهل کره جنوبی قاضی میدان/ امکان تماشای بازی در سینما

تیم ملی فوتبال ایران در حضور رئیس فدراسیون بازی مقابل سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را شبیه‌سازی کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر دوشنبه 9 بهمن 1402 در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار برابر سوریه، حریف خود را شبیه‌سازی کردند.

 این تمرین از ساعت ۱۸ به وقت محلی در کمپ تمرینی باشگاه الریان و در حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان ایران به شبیه‌سازی بازی با سوریه اختصاص داشت و بازیکنان تیم ملی براساس اهداف تاکتیکی قلعه‌نویی، حریف روز چهارشنبه را شبیه‌سازی و در بخش پایانی پس از بازی درون‌تیمی، ضربات ایستگاهی را تمرین کردند.

صحبت‌های تاج در جمع تیم ملی

پس از پایان تمرین، رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دقایقی صحبت کرده و تاج ضمن تبریک بابت نتایج تیم ملی در سه بازی اخیر، برای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین همزمان با بازی فوتبال ایران و سوریه در جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا تمامی سینماهای کشور مجاز به فروش بلیت تماشای این بازی در سالن‌های سینمایی خود شدند.

این اقدام با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به نقش فضاهای عمومی کشور در همدلی، وفاق، همبستگی و تعلق اجتماعی که از جمله وظایف عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌شمار می‌آید صورت گرفته است.

تیم ملی ایران مقابل سوریه از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه یازدهم بهمن در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه عبدالله‌ بن خلیفه در قطر بازی می‌کند.

این ورزشگاه با گنجایش ۱۰ هزار تماشاگر تاکنون میزبان ۶ دیدار از بازی‌های این دوره از جام ملت‌های آسیا شده است.

همچنین ورزشگاه عبدالله بن خلیفه که ۱۰ سال از تاریخ آن می‌گذرد، قرار است آخرین میزبانی خود در جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا را در دیدار ایران و سوریه انجام دهد.

داوری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بر عهده فردی از کره جنوبی است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این دیدار را جونگ هیوک کیم از کشور کره‌جنوبی بر عهده خواهد داشت.

اظهارات سرمربی سوریه

این در حالی است که سرمربی تیم ملی سوریه نیز گفته است که به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم اما از آنها نمی‌ترسم.

هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال سوریه در خصوص رویارویی با ایران گفت: به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم اما از آنها نمی‌ترسم. ما جلوی این تیم بازی دفاعی انجام نخواهیم داد اما با توجه به توانایی‌هایمان بدون ریسک بازی می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف سوریه می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha