۱۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بررسی ۱۹ طرح و پروژه گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در بیست و دومین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان با حضور مسئولان شهرستان‌ها و کارشناسان اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۱۹ طرح سرمایه‌گذاری با عناوین اقامتگاه بومگردی، پارک طبیعت‌گردی، محوطه گردشگری، مجتمع گردشگری، هتل، هتل بوتیک و واحد پذیرایی بین‌راهی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های سنقر، کرمانشاه، جوانرود، روانسر و صحنه است.

او ادامه داد: این پروژه‌ها با اجرایی شدن موجب اشتغالزایی برای ۳۶۲ نفر می‌شود.

فرمانی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است، افزود: در این جلسه از تعداد ۱۹ طرح مطرح شده ۱۴ طرح مورد موافقت و یک طرح مورد مخالفت و ۴ طرح برای بررسی‌های بیشتر به جلسه بعدی موکول شد.

او اظهار کرد: انتظارمی‌رود طبق روند پیش رو در چند وقت گذشته اهتمام و تلاش همکاران در بررسی دقیق پرونده‌ها مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه از مسئولان شهرستان‌ها خواست تا اطلاعات حوزه کاری خود را بروز و آماده همیشه در اختیار داشته باشند و پیگیر طرح‌های سابق خود باشند و بدانند که مشکل یا موانع احتمالی این طرح‌ها کجاست و به دنبال حل و فصل این مسائل اداری باشند.

او گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری استان همه سعی ما بر این است تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و برای اخذ استعلامات برای آن‌ها موافقت اصولی صادر شود.

فرمانی در خاتمه اظهار کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران از همه ظرفیت‌های قانونی و تسهیلاتی استفاده می‌کنیم که بتوان اتفاقات زیربنایی بسیار خوبی در استان شکل داد که گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111100650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha