مراکز اقامتی کرمانشاه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شوند

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از آماده سازی مراکز اقامتی استان کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در جلسه کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان، اظهار کرد: مراکز اقامتی استان کرمانشاه برای استقبال از مسافران نوروزی آماده‌سازی می‌شوند. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: ۱۹۳ مرکز اقامتی دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی در سطح استان کرمانشاه با بیش از ۵هزار تخت برای ایام نوروز پذیرای مسافران هستند. 

او افزود: در ایام نوروز اولویت اسکان با مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی است و پس از تکمیل ظرفیت از امکانات سایر مراکز استفاده می‌شود. 

امیری گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیز سه مرکز خانه معلم با ۲۳۰ تخت، ۱۰۸ مدرسه با ۷۶۳ کلاس و یک اردوگاه برای ایام نوروز تدارک دیده شده است که در صورت سر ریز مسافر از این ظرفیت استفاده می‌شود. 

او افزود: همچنین با توجه به اسکان بخشی از مسافران در پارک‌ها در چادرهای مسافرتی، با همکاری شهرداری‌ها پارک‌هایی برای این موضوع به شکل کمپ آماده خواهد شد. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: برای بهبود ارائه خدمات به گردشگران تیم‌های نظارتی اداره‌کل بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را به شکل ویژه در دستور کار قرار داده‌اند. 

او با بیان اینکه مردم کرمانشاه به مهمان‌نوازی شهرت دارند، افزود: همه توان خود را به کار می‌گیریم که تا میزبانی شایسته‌ای با توجه به این خصلت برجسته مردم کرمانشاه باشیم. 

امیری در خاتمه تصریح کرد: همچنین در ایام پیش رو سامان‌دهی مراکز اسکان غیر مجاز نیز با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111100691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha